Przystanki |
Godz.
Przyjazdu/ Odjazdu |
Km
między przystankami, czas podróży, średnia prędkość |
Przerwa
w pracy kierowcy przy załodze jednoosobowej (15 lub 45 min)* |
Kierowcy
(ilość przepracowanych godzin) |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Miejsce wymiany pierwszej załogi
kierowców (I i II) na drugą (III i IV)** |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Miejsce wymiany drugiej załogi
kierowców (III i IV) na trzecią (V i VI) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Łączna ilość
kilometrów,
czas
podróży, średnia
prędkość |
|
|
|
|
|
|
|
Łączny
czas pracy kierowców |
|
|
|
|
|
|
* - przerwy: każdy kierowca co najmniej 45 minut lub 3 razy co
najmniej 15 minut lub co najmniej 30 min + co najmniej 15 minut
** - ewentualnie odpoczynek przy załodze jedno lub dwuosobowej (np. na
promie). W przypadku większej ilości przystanków prosimy o odpowiednie
zmodyfikowanie tabeli, zgodnie z warunkami przejazdu.